"Saker händer av en anledning"

23.02.2017

"Man får inte mer än vad man kan bära..." 

Finns många ordspråk att säga. Börjar faktiskt förstå innebörden av dem, men vägen dit har varit tung! Men saker och ting börjar faktiskt reda ut sig! Jag börjar bli en ganska lycklig och redig människa utan att påverkas av det yttre! 

Jag kan börja beta i det som är tungt och sortera för att sedan ta itu med det i egen takt! Där har jag inte varit på flera år. Samtidigt har jag väl inte varit den heller som kännt efter och tyckt saker varit jobbiga, utan jag har bara gjort dem! Oavsett hur jag mått! 


Just nu, har vi ganska mycket att göra. Städa ur gamla lägenheten, göra iordning för Vasaloppet då vi har boende gäster i våra lägenheter. Vissa lägenheter behöver lite mer piff än andra så att säga..........

Vi har många planer för boendehuset, men det mesta står still just nu. Ingen av oss får riktigt energi till projekt just nu. Känner (oss) mig ganska splittrad. 

Åka och städa -så sjuuuukt tråkigt! Piffa -ja jätte kul, men innebär en hel del städ också... Piffa inne, ja! Jätte roligt, men det mesta behöver vi vara två till! Ja, ja... Lägenheten är snart ett minne blott iallafall. Alla fönstren är tagna och de tråkiga fönstren, utsida mellan och insida. Ska det, så ska det! Fredrik har tagit kök, den biten är jag värdelös på så är väldigt glad att han gör den! 


ZBH är verklighet nu också. Sakerna är hemma och jag har bokat in mina första visningar, ser jag verkligen fram emot! Så mycket fina saker....!



Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång