Flyttkaos

13.02.2017

Ha ha! Bra är det inte, men beboeligt... Massor av saker att göra förutom uppackningar  och allt strukturerande. Idag ska vi äntligen få komma på vår första läkartid på BUP i Mora, och här sitter jag och får sputnik på härvan jag ställt till med på skrivbordet. Jag har bestämt mig för en tavelvägg, kanske en i kork så man kan kan flytta nåla, spika och dona när man känner för det. För en tavelvägg måste leva anser jag. Ungarna växer, bilderna förändras... 

Inga spöken än...

Men en j-ligt dräktig hund!

Jag mår så bra nu hörrni att jag ska sluta med tabletter, sluta gå på samtal, börja jobba... Ja varningsklockorna ringer febrilt. Så jag trycker tillbaka känslorna och inväntar lugnare tider.... Om de kommer, det kanske så här jag är?

Idag har jag skaffat kundnummer på Lima tvätten. för här ska det hyras ut!

Ingen som ska åka skidor i påsk i Sälen och behöver boende...?



Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång